יוגי ויקטור

יוגי ויקטור נותן הופעה בתכנית האנימציה king of the hill

קצת חוש הומור על עולם היוגה, ואיך מרגישים מתרגלי יוגה מתחילים

תיהנו

מודעות פרסומת

חיזוק מערכת החיסון

מערכת החיסון היא מערכת מורכבת אשר תלויה בגורמים רבים ומשפיעה על הבריאות והחולי שלנו. אפשר לעשות מספר דברים פשוטים לחיזוק מערכת החיסון וזה חשוב במיוחד בעונות המעבר ולקראת החורף.

  1. מחקרים רבים מראים שלחץ מחליש את מערכת החיסון, ובנוסף שמחסור במנוחה ובשינה ראויים פוגעים במערכת החיסון. אז חשוב מאוד לדאוג למנוחה, להרפיה ופעילויות מרגיעות.
  2. שתייה מרובה של נוזלים: מים, מיצים, מרקי ירקות וחליטות יעזרו לניקוי וטיהור הגוף. ניתן להשתמש בחליטות של צמחים אשר תומכים במערכת החיסון. צמחים אשר נחשבים כטובים לכך בעולם הרפואה הטבעית הינם: פקעות ורדים, אכניצאה, ג'ינסנג, אסטרגלוס, סמבוק וצמחים נוספים. עוד על תה וחליטות לחורף.
  3. דאגו לרמות מספיקות של ויטמין C ,ויטמין D ואבץ אשר כולם קשורים למערכת החיסונית. עדיף לצרוך אותם בדרך טבעית, אך במידת הצורך לאחר התייעצות עם איש מקצוע ניתן לצרוך אותם גם כתוספים.
  4. תרגול יוגה (וגם פעילות גופנית אחרת) קבוע יכול לעזור למערכת החיסונית במספר דרכים, ביניהן: יצירת אפקט מרגיע על מערכת העצבים, חיזוק עמידות וחוסן הגוף ואקטיבציה של בלוטת התימוס הקשורה לפעילות מערכת החיסון ונמצאת באזור החזה.
  5. התאמה של אורח החיים לחילופי מזג האוויר. כאשר העונה מתחלפת מתרחשים שינויים בטמפרטורה, במידת היובש או הלחות, כמות האור, הגשם, איכות האוויר ועוד.. כאשר קורים שינויים בחוץ זה גם משפיע על מה שמתרחש אצלנו בפנים וצריך להיות בתשומת לב ולעשות התאמות

פוסט זה מוגש מתוך הבלוג של מורן צמחוני, בלוג יוגה ובריאות אשר עוסק באורח חיים בריא, יוגה, תזונה ופסיכולוגיה. מוזמנים לעקוב אחרי מורן בפייסבוק